Thursday, December 18, 2008

boring melanda jiwa ku!!


helooo... pe kabar? haha sebenar nyer aku ni boring giler kat opis ni... kerja pun dah settle... sikit sangat keja hari ni... so aku pun duk surving the internet jer lah.... surve punya surve, aku pun makin boring... dah lah pinggang sakit... bila tunduk jer rasa macam saraf tunjang tertarik...


dalam kepala otak aku ni dah pikir2 pasal azam tahun depan. apa azam tahun 2009 aku erk... azam tahun ni pun dah tercapai, huhuh kamera NIKON D60. So, tahun depan nak beli apa plak erk? speedlight kamera kot? tak pun batery extantion kot? tak pun beli lance kamera baru yang lagi power leh zoom in dekat2.. huhu

tapi yang pasti skrg ni, aku sgt boring giler... tapi org opis kata nak meeting ngan Dato', tapi tak der apa pun... semua duk diam... huhu

1 comment:

allyhanafi said...

bleh ler tag along nanti kan