Monday, March 5, 2012

HASIL KERJA SEPARUH MASA KU~~!!

kembali lagi aku dalam post terbaru... ni aku nak tunjuk hasil kerja separuh masa aku kat korang... kepada sesiapa yang tak tau apa yang aku buat pada masa lapang.... ni laa aku buat bila free or bila di suruh minta tolong utk design poster.. :D

aku tak laa hebat sgt macam designer lain yang pro... yang bleh guna ilustrator bagai... aku hanya pandai guna photoshop jer... tu pun aku blajar dari member sama blajar dulu kat UM... dia yang byk ajar aku... :D

then yang usaha2 lain tu aku sendiri cari kat youtube jer.... blajar macam mana nak buat effect... ada jugak keinginan nak blajar software ilustrator ni... tapi tak berkesempatan... sebab kerja lain byk lagi nak kena settle... so dengan kemahiran yang limited ni... aku hasilkan kerja-kerja ni....

ni hasil kerja awal tahun ni...

hasil kerja tahun lepas ada.. tapi aku tak tau letak mana... hahaha... jap aku cari dan selongkar hardisk aku jap.... *&*((**&&^^%*(*&%&(*^$#!@#$%^&*(

dah jumpa... tahun 2008... time ni tak reti sgt.. hehehe tp dgn usaha... jadi jugak laaa.. :P

dan yang ni the latest laaa.... member suruh buat... aku tolong jer... tp yang ni dummy jer dulu... nnt nak kena tunggu approval...

ni projek terbaru...

ok laaa... nnt aku sambung balik post-post baru... tunggu laaa post terkini dari aku... aku masih tak bleh nak agak... berapa post yang aku boleh post pada tahun ni... hehehe... tahun lepas dalam 3 post kot yang aku buat.... sedeyyy~~ :P ok enjoy~~ :D

No comments: