Friday, May 15, 2015

BERSAWANG BLOG NI... (KEBIS-PETIS SAWANG KAT DINDING)

Salam sejahtera semua....

Tahun 2015 ni... dalam bulan Mei... sehari selepas Birthday aku... baru aku nak update baru blog ni... aku tak tau laa kenapa dan tergerak hati aku nak update... maklum laa... skrg fb jer... semua update kat sana... 

dah nak masuk bertengahan tahun dah... bln dpn Jun... cepat sungguh masa berlalu... aku pun tak tau laa... harap ada miracle... hahaha actually plan nak g Ausie bln Ogos ni... semua dah siap... kecuali VISA baru nak buat... so skrg ni tunggu visa jer... lepas jer confirm visa... baru aku bg tau apa aku nak buat kat Ausie tu... hehehe

skrg ni aku just nak tumpukan pada bulan-bulan yang akan datang... nak bg tau... aku baru naik gaji... jadi Mei 2015 ni dapat laa gaji besar sikit.. hahaha tak ada laa rasa sesak nafas asyik nak pikir outstation... kadang2 outstation aku tak join pun... so bila tak outstation... tak ada laa elaun... bila tak ada elaun... bermakna ko kena laa berjaga-jaga untuk bulan dpn... tak kena plan betul-betul... kalau tak... ko kena laa ikat perut... 

hutang pun byk... tapi syukur laaa hutang MARA dan PTPTN aku dah langsai... hihihi seronok nonok laa kite... so ada beberapa hutang yang perlu dijelaskan laaa... bab hutang ni nnt aku citer... ada hutang yang aku terpaksa bayar yer... sbb masalah hp... dan tak ada bukti untuk menyatakan aku ni betul... so aku kena bayar... choooiiii~~~!!

xper laa... next post aku citer... aku masih malas nak uruskan hutang tu... hihihi tak baik tangguh-tangguh kan hutang... 

14 Mei 2015 date Birthday kite laa ni... :P siapa nak bg hadiah... masih tak terlambat.. (valid sampai bln Jun :P:P)
hahahah gambar celebration birthday kat cameron laa... kawan buat supprise kata nya... hihihi 
 
k laa... nnt aku update balik... 

No comments: