Monday, November 19, 2007

Photoshop Cs~!

hai geng... aku datang kembali kat blog ni.... aku memang suke wat blog.. tapi aku tak ada aktiviti nak post kan kat blog aku.. so.... aku stop kejap lah... then aku baru teringat nak wat blog pasal Photoshop CS... heheheh

baru-baru ni tah kenapa aku bleh minat blajar photoshop... heheh mungkin aku ingat lepas study ni aku nak wat partime jurucameraka kot... who know's... hehehe so aku pun godek2 lah software photoshop n blajar tutorial kat youtube...

ni hasil kerja aku... tgk lah erk... sudi2 kan lah bg komen....




ni plak gambar yang aku ambik kat internet... then aku ubah mata budak ni... hehehe



sebelum



selepas...

sebelum


selepas... jadi hantu... hehehe

ok... apa-apa nanti aku bgtau perkembangan seterusnya pasal photoshop CS lagi k... daa...

No comments: