Thursday, January 3, 2008

Jong’s Crocodile Farm

Haroo geng… aku datang lagi ngan citer menarik…. hehehe baru-baru ni xmas ke-2 aku ngan member aku gi lah taman buaya… kitorang bertolak dari umah kol 1030am… taman buaya dari umah aku dekat jer… tak jauh… lebih kurang 20minit macam tu lah… Kitorang bertolak pagi coz kol 11am sesi bagi buaya makan… so tak nak ketinggalan nanti rugi plak tak tegok macam mana aksi buaya tu makan… hehehe


Sampai-sampai jer kat taman buaya… actually bukan taman… tapi ladang buaya… hehehe kitorang trus masuk beli tiket… sebelum tu… dlm pejalanan… hujan lebat gak lah… sakit hati lah… ermm… nak buat macam mana… tiba kat taman buaya hujan reda sket lah… lega sket perasaan ni… hehehe…Yuran masuk RM 8 setiap sorang…



Apa lagi lepas bayar terus lah gi kat ngan tempat orang nak bagi buaya makan… kitorang lalu satu tasik tu… kat tengah-tengah tasik tu ada ikan GILA BABI BESAR!!! Rupa bentuk macam ikan tuman… memang besar nak mampus… terperanjat gak aku tgk… takut-takut nanti tetiba jer lompat, “ngaP”… nahas… hehehe










No comments: