Friday, January 11, 2008

Poster Teater Kolej Ke-12!~~~

haroo geng.... aku kembali lagi ngan berita terbaru.....

hehehe.... bulan ni bulan FESENI UM.... nak dipanjangkan kata... bulan Festival Seni UM, pertandingan seni antara kolej-kolej kediaman yang ada kat UM....

banyak lah acara kesenian yang dipertandingkan.... contoh nasyid, pop band, tarian, teater, kompang dan sebagainya....

setiap kolej buat lah persiapan untuk menjayakan acara masing-masing... memang bz lah.... so dalam ke'bz'an diorang tu.... aku pun tersibuk nak tolong diorg.... hehe aku di suruh buat poster untuk teater kolej ke-12...

sebenar nyer tak terfikir pun yang aku ni leh tolong buat kan poster untuk kolej tu.... datang lah member aku ni, Eddy nama nyer bagi tau suruh aku tolong buat kan poster untuk kolej diorang... dier kata ada upah lah... heheh so aku buat lah untuk dier....

mula-mula tu pun takut gak nak buat poster coz tak confident... yer lah... aku 1st time buat poster tau... tak pernah-pernah aku buat poster untuk mana-mana pihak... hehehe... dengan ada nya skill aku guna Adobe Photoshop CS.... hehehe.... akhir nya aku telah buat satu poster yang cukup menarik kot... hehehe bergantung lah kepada siapa yang tgk.... masing-masing leh komen poster aku ni.... nah... komen lah.....

kepada semua... marilah kita datang berimai-ramai ke Dewan Tengku Canselor (DTC) untuk menyokong rakan-rakan yang membuat persembahan...



5 comments:

Encem boyz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Encem boyz said...

Dis is da sec tym i'm comment k..Look for da scene behind da words..Again i tell u,when u do it again dun forget bout da lighting..I mean ur shadow..Ok..U done a very gud job..As i told u b4,i give u 95%..Dats ol..

Encem boyz said...

Dis is da sec tym i'm comment k..Look for da scene behind da words..Again i tell u,when u do it again dun forget bout da lighting..I mean ur shadow..Ok..U done a very gud job..As i told u b4,i give u 95%..Dats ol..

farah fadhil said...

he's a first-timer,man.
so okla tu.
good artwork.
btw,if u dont know me la..
aku housemate marina.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.