Friday, June 6, 2008

salam!!

helo... sekian lama aku dah tak buat blog ni... rindu plak aku ngan suasana blog2 yang lepas.... byk kenangan yang boleh aku letak kat sini... skrg aku kembali dengan ada nya masa dan internet di sisi... aku pun mengorak langkah untuk menaip blog ni...

ok lah... sebenarnyer aku ni dah kat sarawak... aku dah balik sarawak coz kena sattle kan hal pribadi aku.... so semalam (5th June) aku dah naik flight ke kuching... so aku ambik cuti sebulan...

so bermula lah cerita aku kat sarawak selama sebulan ni... tunggu jer lah kedatangan blog2 baru aku erk.. aku akan bg tau korang nanti....
chow... :P

2 comments:

kevin christ said...

wah cam menarek je bunyi nya.. aku akan sentiasa menunggu post mu itu.. hehe.. dah 6 bulan x update..

WeSzLy said...

tau tak per.... sebab nya ada kerana aku tak ada aktiviti menarik, dan kat umah tak ada internet dah... huhuh