Tuesday, June 24, 2008

aku menghargai nya~~

sekian lama sudah berlalu hari jadi aku... selepas aku melihat gambar yang ada pada lap top saya dan Eddy pun tanya... baru saya teringat...maaf kan aku kerana terlupa untuk post kan blog ni... sebenar nya aku sangat berterima kasih kepada Eddy yang telah byk menjayakan party hari jadi aku ni... tanpa Eddy, birthday aku tak seperti ini...

sebenarnya aku pun tak tau apa yang berlaku coz hari jadi ni dibuat secara kejutan... Eddy yang merancang semua ni untuk menyambut hari jadi saya ngan kawan2... hari tu(14/5/2008) memang aku tgh kerja... saya balik pun dah kol 11pm... sampai umah dah dekat kol 12am... tapi sebelum hari tu (13/5/2008 mlm), lepas aku balik dari kerja... Eddy dah ajak aku kuar untuk celebrate birthday aku malam tu... hehehe... dier tunggu aku kat DOME sebelah tempat aku kerja (true fitness)... dier belanja aku makan kat sana dan ada hadiah utk aku... nk tgk hadiah tu?? hehee tunggu erkk.. aku post kan gambar tu...

ni makanan yang aku makan

time ni aku kat DOME "its Mocca"

ni lah hadiah yang die bagi kat aku... "HUGO BOSS"

ok kembali kat party tu lagi... hehehe aku tau Eddy nak buat birthday supprise... tapi aku tak tau siapa yang akan datang... so aku pun tertanya2 gak lah... lepas aku bali kerja kol 11pm tu... aku pun trus balik umah... sampai umah dekat kol 12am... sebab kat tempat kerja ada meeting kejap... sampai jer aku kat kondo tu... aku pun nampak sekelompok manusia yang tengah lepak kat tepi kolam... aku bleh ajak tu diorg yang nak celebrate birthday aku... tapi aku takut nak g dekat coz aku takut salah org.... hehehe then aku kol Eddy tanya dier kat mana... dier suruh aku trus ke kolam... so aku pun trus ke kolam...

kat sana, ada Dina dan Sanji, adik DINA, Ejay dan kawan dier, Sadeeq ngan Lydia dan tak lupa juga ngan Asmadi... marenee ngan shafiq tak ada lagi time tu coz tgh tlg Eddy ambik barang kat dalam umah... setelah aku sampai kat kolem tu.. aku nampak makanan dah ada kat atas meja... dengan mee hon singapura, mee hon biasa masak merah... ayam, kek, roti, air dan sebagai nya... penuh satu meja, kena pakai dua meja... hehehe

ni kek birtday aku.

ni rupa2nya aku sama birthday ngan adik DINA

saya berterima kasih kepada kawan2 yang sudi datang ke parti birthday saya... sebenar nyer kejutan... terutamanya Eddy yang telah banyak buat persediaan tu... terima kasih banyak-banyak... I Love You All!!~~~


1 comment:

farah fadhil said...

cis cis & cis!!
aku & mareena tlepas party ni.
not fair!!