Thursday, June 12, 2008

Persediaan konvo buat mak!~~

hai... nak bagi tau ni... konvo kat UM dah nak dekat dah...bulan lapan 4th hingga 10th macam tu... kalau korang nak datang, dipersilakan coz korang leh enjoy kat sana... perbagai aktiviti yang akan dianjurkan kat festival konvo UM nanti...

sempena hari konvo aku nanti... mak aku dah rancang2 nak pakai pakaian yang macam mana untuk hadir kat konvo aku nanti... so dier pun dah pikir nak pakai kebaya... dier dah beli kain kebaya warna pink dan dier hantar gi kedai jahit...

pas hantar kat kedai jahit, kitorang pun gi shooping komplek beli keperluan konvo untuk mak... mak beli kasut tumit dan beg tangan skali... huhuhu.. aku lah yang pilih kasut ngan beg tu... macam mana? sesuai tak? :p

kain kebaya warna pink




pastu, aku ngan mak pun balik, time tu dah kol 430pm kot... dah lewat... penat lagi... aku pun tak ada tenaga nak bercakap... huhuhu so, korang jgn lupa gi konvo aku tau... bawa hadiah untuk aku... huhuhu aku nak hadiah byk2... kekekeke

see you there!!!

No comments: