Tuesday, June 19, 2007

Fantastic 4: Raise Of The Silver Surfer

hai geng.... memang korang kata aku ni ketinggalan zaman... tapi itu lah hakikat nyer aku memang ketinggalan zaman... buakan aper.. tkg lah... baru hari ni aku nk gi tengok citer Fantastic 4... pada hal.. dah berapa lama citer ni kat wayang... nak wat cam mana... tak da transport... dua dua kete kena pakai... so tak leh nak kaur siang... malam plak macam dah malas nak kuar... so.. sampai hari ini baru aku kuar...

aku just nk bagi coment jer lah pasal movie ni... citer ni bagi aku... ok lah.. best gak lah tgk... aku suke citer macam ni.... dapat imagine yang kite salah soragn dari pada diorg ni.. hehehe... aku bagi 4 STAR kot kat citer ni... hehee...

oh ya.... kalau korang tgk betul2 pic aku tu... ada satu perubahan yg aku buat kat muka aku... hehehe aku jadi alien~~ hahaha tak lah... aku buat kening aku jer... make over kening... saja cuba stail baru... ala-ala parut kat kening gituu.... hahahaaa...
korang komen lah pasal make over ni... wakakaa :P

No comments: