Sunday, June 17, 2007

RUMAH SEWA BARU KU!!

Kalau koragn nk tau... 31 may hari tu aku balik KL sebab aku kena pindah rumah baru kat damansara... kat ngan gate UM damansara tu... 1 june dah mula pindah kn barang2 kat umah damansara... memang sibuk giler lah pindah barang2 aku tu... barang2 pensyarah aku lagi byk... tu yg tak hbs lagi pindah barang sampai 7 june.... skrg aku tak tau lah macam mana barang2 pensyarah aku skrg, dah hbs kemas ke blum...

Sebenar nya blog ni aku sepatut nya post sebelum blog "COLONOSCOPY"... hehehe aku terlupa plak... umah baru tu aku ngan rommate aku sewa 2 bilik... satu bilik kami jd kn bilik tdo.. satu lagi jadi kn bilik study... lebih teratur kot...

Ni bilik study dan bilik tdo kitorg.... ni sebelum kitorg kemas lah... time ni gak aku baru jer bangun tdo... tak de benda nk buat.. so, aku terpikir lak nak ambik gambar untuk di masuk kn ker dlm blog ni... hehehe tgk lah warna bilik tu... tema "in the garden" plak erk?? hahha so, aku terlintas kat fikiran nk bela binatang kat bilik tu... koragn tau apa tak?? hehehe aku ingat nak bela Ikan "Flower Horn"... betul ker speeling?? aku lantak jer... janji ada "hon hon" bunyi dier tu... Petang tu, kitorg dah habis kemas barang-barang kat bilik.. so, aku ngan roomate aku, Si Dann... g misvalley beli bahan-bahan untuk hias bilik... byk gak lah barang yg kitorg beli... termasuk TV, PS2 dan lain2.... percaya ker?? hehehe tgk lah sendiri....

Ni plak gambar bilik yg dah kemas dan di "touch Up" sikit...






koragn caya ker kitorng beli TV segala?? hehhee tak lah... ni alat-alat elektronik di taja oleh roomate aku.. Si Dann tu... dier lah punya semua tu... hehee dier bercadan gnk bawa peti air kecik lagi masuk bilik ni... yer lah... senang lah nanti kitorg nk letak makanan ker... air ker kat sana...

aku rasa byk lagi yg kekurangan dari segi hiasan dinding kn?? hehehe blank jer... tapi tak per... slow2 sikit... kena kumpul duit kalau nk bilik cantik... hehhehe

meja blaja kitorg plak tak letak dekat sgt antara satu sama lain.... meja aku kat ngan tingkat tu... maje Si Dann plak dekat ngan pintu kuar masuk... aku duduk membelakangi tandas bilik kiotrg... kalau korg nak tau... bilik kitorg ni "special" sikit... di antara 2 bilik tu... ada tandas.... kire nyer best gak lah kalau dah ada tandas sendiri... tak lah susah-susah nak kuar g tandas kat luar tu....

penat berjalan... hehhee so.. bilik study ni lah tempat aku kn roomate aku lepak sepanjang masa... coz kat sana kitorg leh main PS2... time tido jer aku balik bilik sebelah.... boring lah... hehhee

Ni lah kesah RUMAH SEWA BARU KU~~~ apa2 perkembangan nanti... aku post knlagi kat blog... CHOA~~




No comments: