Sunday, June 17, 2007

KELAKUAN AneH~~~

Kalau korg tgk gambar ni mesti korgn tak caya kn... tapi ni lah hakikat nyer bila dah di takdir kan... nak buat macam mana... aku nak bercerita tentang kisah di sebalik gambar-gambar ni....






Pada suatu hari, aku ngan famili aku berhajat nak ker kampung singgah sebentar kat umah kat sana.... kitorg kat sana sampai petang lah gak... mak ader kerja sikit kat kebun tu....

kitorg lepak kat kampung sampai petang... kire-kire kol 3pm... kitorg pun bertolak balik ke umah... dalam perjalanan... mak pulak suruh singgah sebentar kat umah my Untie.... so aku pun drive lah ke sana.... lebih kuragn 15minit dari umah, kitorg pun sampai lah kat umah Untie..

OK.. berbalik kepada cerita sebenar.... time aku lepak-lepak kat umah untie aku tu... tetiba... anjing untie aku kuar dari bawah kerusi terus serang kucing yg tgh duk lepak kat lantai.... !!!!!

Korg tgk lah betapa hebat nyer anjing tu menyerang kucing tu... sehingga kucing tu dah tak bermaya... dan menyerah kn "tubuh" nya kepada Sang Anjing.... sungguh sedih kn citer ni... tgk lah gambar terakhir... taring anjing tu memang sangat menakut kn aku.... waaaa~~~~

Korang tau tak apa yang terjadi kat kucing tu??? kucing tu tak mati sebenar nyer... pengsan jerw... sebab anjing tu buka mulut luas2... bau mulut anjing tu yang buat kucing tu pengsan... hehehee

Tgk lah kekalahan kucing tu.... sang anjing bangga dengan kehebatan dier.... kire nyer dier ni ada super power lah konon nyer.... hehehe bangga siot anjing tu... memang berlagak... siap kenyit mata kat aku lagi tu.... siot jer kan??? hahaha


sebenar nyer... cerita ni tipu jer... hehehhee cian korg kena tipu.... sebenar nyer... anjing ngan kucing tu berkawan baik lah... cuma bergurau jer... aku sempat ambik gambo ngan artis 2 ekor tu... pandai diorg berlakon.. hehehee

No comments: