Tuesday, August 7, 2007

Bulan July penuh Dugaan!!!

aduh~~~ baru sekarang aku leh buat dan up date blog aku... selama ni aku memang tak da masa langsung nk up date kan blog... yer lah... kerja dah semakin banyak... so aku pun jarang gak masuk blog ni.... penat asal malam jer baut kerja lain... tak sempat lah nk on9....

so... skrg aku dah free sikit... aku curi masa untuk update blog aku.... korang ingat lagi kn Race Duathlon 2007 kat UM.... yg berlangsung pada 29 July.... hehehehe Program tu berjalan dengan lancar sekali.... walaupun ada sikit masalah... tapi kitorg leh sattle kn dengan cepat... so... ramai gak peserta yang berpuas hati ngan progam ni... malah ada gak diantara diorg ni mintak president buat lagi program macam ni lagi di masa yang akan datang...

aku tak da gambar pada hari kejadian coz aku tak bawa kamera.. lagi pun aku sibuk ngan urus kan pendaftaran peserta-peserta... memang tak da masa nk ambik... yang ada pun dari kamera member... gambar sampai sekarang tak ambik lagi... hehehe

so, aku leh lapor kn berita macam ni jer lah... kih kih kih... harap korang dapat bayang kan situasi pada masa tu berdasarkan citer aku tu... wakakakaa....

No comments: