Wednesday, August 15, 2007

~~Satu Hari Di Pusat Sukan~~

huh!!~~ korang nk tau tak, aku baru jer balik dari Pusat Sukan dari pagi tadi kol 9:30am bersamaan 14 Ogos 2007. Tujuaan aku gi awal kat Pusat Sukan sebab nak buat insuran moto aku... aku dah janji dah ngan member aku sorang ni nak gi wat insuran... tapi, aku punya lah tunggu bagai nak RAK~ dari kol 9:30am sampai kol 11:30am.. dia baru muncul dari kolej dier... trus lah aku tak jadi kuar ngan dier... ermmm~~~ nasib baik adalah sorang lagi member aku ni (sadeeq) ajak kuar gi hantar member aku sorang lagi sakit balik umah dier dan trus ke kedai moto renew insuran... akhir nya insuran moto aku pun jadi gak lah... oh ya... sebelum tu... aku tak gi kelas tengah hari tadi... heheheh gara-gara nak wat insuran lah ni... tapi tak per lah, insuran dah siap... puas hati aku... dan 1 lagi tak sattle lagi... road tax tak buat lagi... ingat kan esok lah aku gi buat... hehehe

hari ni memang hari yang sangat sibuk lah.... yer lah... pagi aku kuar wat insuran, petang plak aku ada game memanah dan malam aku jadi urus setia untuk renang... yer lah.. sukan SUKMUM dah mula dah untuk kebanyakan sukan... kire nyer aku terlibat gak lah... hehehe saja sibuk kan diri...

petang tadi bila nak mula jer game memanah... hari pun dah hujan... tapi, game tak akan dibatalkan.. malah diteruskan... beberapa minit kemudian... hujan berhenti kejap lah... tak lama... atlit2 pun macam semua dah sampai jer... kire2 kol 5:30pm, game mula...

kalau korang nak tau... heheh atlit2 kebanyakan nyer bukan biasa sangat ngan sukan memanah ni... kalau korang tengok... macam2 gaya diorg buat untuk target aim board tu... tapi yang aku respect lah ngan semua budak... ada semangat daya saing yang sehat~... hehee



ni time atlit2 buat persiapan untuk memanah... Amin tengah adjust bow dier...



ni Nuafal... dier tengah kire anak panah dier... tau lah anak panah cantik... (>_<)v


sadeeq tengah ngajar partner team kitorg yang baru hari tu gak pegang bow... sebelum ni tak pernah pegang... hehehee



hehehe aku tengah posing... saja lah buat kire2 anak panah tu... hhehee



ni lah Iewan.... hero yang tolong gadis Akedemi pengajian Islam tempoh hari... huhuhu (kalau baca blog sebelum nyer... tau lah apa yang terjadi kat gadis tu.., :P)

ni time lepas shoot... nak gi kire markah....

gaye lah tu?? huhuhuh yer lah yer lah... ada gaya tukang kire anak panah

ni sorang lagi member batch aku... Azhar nama nyer... dier just dtg tgk jer..

No comments: