Sunday, August 12, 2007

Training Day!!!


Sekarang ni dah bulan 8... sukan untuk kolej pun dah nak bermula (SUKMUM)... kire nyer aku ni main untuk kolej 11 lah... petang semalam aku gi training memanah kat padang Pusat Sukan. Minggu depan dah start game dah... aku rasa macam buasi plak... tak takut aper pun.... bukan rasa diri ni hebat lah... tapi aku join memanah ni pun untuk suka-suka... untuk tingkat kan lagi kemahiran memanah... tak kn lah aku nk main renang jer kn... atleast lah aku ceburi sukan baru selain dari renang... ada gak pengetahuan aku tentang sukan memanah ni.... kalau korang tengok gambar yang aku post kan tu.. nampak hebat kn?? hehehhe acah jerw~~~ sebenarnya kalau korang tengok arrow aku kat aim board, mesti korang gelak giler... wakaka... tak tepat pun sasaran tu.... saja bagi psiko kat orang sebelah tu... hehehhe... stail berdiri dah ok... pegang bow pun macam ok kot.... (kita tunggu komen dari FAIZILNIZAM, Jurulatih memanah Perak) huhuhu.... time ni kitorang tengah warm up... hehe padahal aku kat sana tak buat warm up pun... main hantam jer aku terus tarik panah tu... hehehe yer lah... bow tu pun tak berat sangat... tak ada aper kot... hehehe... aku ambik bow 28 paun... hehehe tak berat kn?? sangat ringan gitu~~ ala-ala bow wanita kate kn... wahahaa nyer lah.. aku ni baru jer peringkat beginer jer... nak angkat bow berat wat aper... slow-slow lah...










tgk lah gaya macho aku tu... wakakakka takut orang sebelah~~~~


ermm.... minggu depan acara renang dah nak mula gak... so aku ni ada lah gak bertugas kat kolam tu sebagai time keeper... ada lah rezeki sikit... dah lah duit tak cukup sekarang ni... hehehe... habis untuk beli tiket balik hujung tahun ni nanti... so, aku kena lah berjimat cermat kalau nak hidup kat KL ni... tunggu lah blog renang dari aku erk...

No comments: