Thursday, August 16, 2007

~Latawan Sekolah Tinggi Perempuan Melaka ke Pusat Sukan, UM~

huhu~~ pagi ni aku ke pusat sukan awal giler... yer lah.. semalam member aku kata ada sekolah nak gi melawat Pusat Sukan... jadi, aku kuar awal lah... 830am aku dah kuar... kate nyer sekolah tu nak sampai kol 9am lah... tapi tunggu punya tunggu... 1030am baru sampai... Sekolah Tinggi Perempuan Melaka ni baut lawatan sambil blaja kat Pusat Sukan.... datang satu bus jer... lebih kurang 40 oorang murid... termasuk 2 org cikgu laki dan perempaun...


sampai-sampai jer... diorang diberi taklimat tentang sejarah Pusat sukan.. kursus2 yang ditawrkan kat Pusat Sukan... dan sebagai nyer lah.... sesi taklimat ni dikendalikan oleh En. Lim Boon Hoi.... pensyarah pusat sukan sendiri....

lepas jer taklimat tu... murid2 dibawa menjamu selera (sarapan pagi kot..) hehehe...10minit kemudian... semua dah sattle... murid2 ni di bawa untuk melawat lab fisiologi, gym, multipurpose court, bahagian perkhidmatan, dan kolam renang.... aku tengok diorg ni memang suke lah ngan lawat ni... lebih2 lagi kat kolam renang... yer lah kn... murid2, kalau nampak jer kolam, nak jer terjun... tapi diorg tak dibenarkan masuk air lah... hehehe... just tgk 2 jer... cian diorg kn... huhuhu


salah sorang pelajar mencuba alat didalam lab....

En. Tarik menunjukkan cara penggunaan alat2 yang ada di dalam lab...

selapas kat kolam renang... lawatan sambil belajar diorg ni pun berakhir lah pada jam 12pm...


ni lah riaksi murid2 bila dah sampai kolam renang.... ada yang g ambik gambo... sentuh air lah... banyak jak lah soalan yang ditujukan kat kitorang bila kat kolam renang... apa lagi... jawap balai lah soalan yang diberi.. dengan confident nyer aku menjawap.. wakakakkaa

No comments: