Monday, December 17, 2007

Kampung budaya 2007!!!

haroo geng... im back with cerita baru... lagi menarik yang boleh menghantui korang... eh~~ macam tu ker? :P
baru-baru ni aku ngan member-member aku ngan adik perempuan aku g kampung budaya.... kitorang bertolak pagi kol 930am... hari tu memang hujan lebat dari umah aku sampai ker kampung budaya.... aku dah tak selesa ngan cuaca yang hujan tak henti...

last kitorg pun sampai gak kat kampung budaya pada kol 11am... time tu still gak hujan lagi lebat... aku lagi tak da mood... yuran masuk untuk student IPTA dan IPTS adalah RM15 dan RM25 untuk local people.... orang asing plak lain citer harga nyer... kalau orang putih dewasa, RM60 dan budak kecik RM30...

kitorang pegi pagi pun coz kitorang tak nak terlepas show yang dibuat oleh penari Kampung Budaya..... show kat sana ada 2 sesi... kol 1130am dan kol 4pm... sampai-sampai jer kami kat sana... trus jer masuk dewan menunggu show bermula...

ermm... kalau aku citer macam ni pun tak best gak kan tanpa gambo?? hehehe so, aku letak gambo, bagi korang tengok sendiri keindahan kampung budaya... hehehe rugi korang tak gi kampung budaya kalau korang melawat Kuching, Sarawak...



dengan penari kampung budaya, member kiter, Maria...


dengan Eddy Rusdi

Rumah Orang Ulu


1 comment:

dazzlingred08 said...

ahaha. pegi jwak ktkorg kpg budaya tek owh?