Wednesday, December 19, 2007

Pokok Krismas 2007!!

Hai geng…. Tak lama lagi dah nak krismas... 25 disember 2007 dah krismas... dan semalam baru aku pasang pokok krismas dan banyak benda yang aku tension...

Mana tak nyer... aku tension ngan lampu kelip-kelip... siot jer... siap aku ngan member aku pasang pokok tu... try jer on lampu... lampu plak tak nyala... aku geram tul... tak pasal-pasal orang kat umah aku marah... bukan aper... lampu yang lama tu memang dah rosak... tapi bila beli lampu yang baru (2 set lagi tu).... dua-dua lampu tak berfungsi ngan baik... ader jer mentol yang hangus...

Tapi... last-last... aku dah tak perduli... aku pasang jer kedua-dua lampu tu… hehehe... ermm... menarik gak.... wakaka... so, ni lah pokok yang kitorg pasang... pokok yang paling kanan korang tu pokok kecik kat sebelah akuarium.... hehehe

Kepada Rakan-Rakan yang menyambut Krismas... aku ucap kan SELAMAT MENYAMBUT HARI KRISMAS 2007 DAN SEMALAT TAHUN BARU 2008!!!!!

No comments: