Saturday, December 1, 2007

Poster To Be!!~~~

A’ah!!! Blog aku kembali lagi dengan macam-macam perkara untuk di kongsi… hehehe aku nak bagi tau korang… aku dah buat satu poster promosi…. Dan poster ni adalah poster pertama yang aku pernah buat… dan aku masih dalam pembelajaran untuk memantapkan lagi hasil poster… hehehe untuk permulaan…. Aku rasa poster yang aku buat ni akan menarik ramai pelajar kolej-kolej kat universiti nanti… hehehe harap-harap macam tu lah k… lama gak lah aku godek-godek macam mana nak memantapkan lagi tulisan yang terhasil tu… hehehehe… mula-mula tu memang aku pening kejap… last… aku gi ambik majalah REMAJA… dan mengambil ilham kat kulit depan majalah tu… bukan aper pun… ilham pun ambik stail tulisan jer… hehehe… tu jer… tak lebih pun… :P jgn marah erk kawan-kawan… hahaha
Nah…ni dier poster yang aku buat untuk promosikan bisnes member aku ni…. Tajuk poster “Hairstylist Vouge” hehehe :P

No comments: