Monday, December 10, 2007

Satubong Resort!!




Haroo geng…. Aku ada citer menarik lagi… hehehehe 6 december hingga 7 december ni aku gi santubong resort.. aku tak lama lah kat sana… saja tak nak lama.. nanti lama-lama pun boring gak… hehehe

Kitorg bertolak jam 1100am... sampai santubong lebih kurang 1220pm macam tu lah... sebenarnya dari Bandar kuching ke satubong resort mengambil masa 45 minit jer… tak jauh sangat lah… Cuma dari rumah aku jer mengambil masa yang agak lama coz umah aku bukan kat bandar kuching... umah aku 30minit dari bandar kuching... hehehe

Ok... kami booking hotel bilik yang berharga satu malam RM88... ni pun anak sedara aku yang tolong booking kan… coz mak dier kerja kat resort tu… mungkin dier guna member price kot… hehhee… untung lah berjimat… hehehe :P jangan jeles k... hehehe...

Ok... tiba masa nya untuk aku tunjukkkan gambar yang member aku ambik kat santubong resort tu... kalau berminat... gi lah bercuti kat sana... best tau... hehehe









hadoi!!! penat aku menge"post gambo ni... byk sangat... huh!

1 comment:

AkuFauzi said...

Ehaaa...
Weszly, best gak Santubong Resort ni yer
View cantik tp org2 nyer mana?
By the way, thankfull cause show me the wonder place in Sarawak
Tgh fikir ni sebab ada 2 tempat either Pahang ClubMed atau tmpt u ckp ni...