Tuesday, September 9, 2008

Hari konvo aku!!


Hey geng!! sedih nyer coz lama dah aku tak buat blog ni… yer lah… aku skrg pun bz gak ngan kerja aku ni.. tambah-tambah lagi baru habis konvo ni… tu yang kena sattle down benda penting dulu… skrg aku pun dah kerja… sementara jer lah… sampai 24 hb Oktober ni… sebagai guru ganti kat Sekolah Kebangsaan Jalan Peel.. tapi, sebelum aku cerita pasal kerja aku, aku cerita pasal hari konvo aku yang berlangsung pada 9 Ogos 2008 lepas. Iaitu pada hari sabtu pagi….



Sebagaimana korang tau kan… time konvo jer, semua ahli keluarga datang untuk meraikan hari istimewa ni… tak lupa gak ngan ahli keluarga aku… yang best nyer… semya datang tu…


Pagi time nak masuk berarak ke dewan… mak dan ayah aku datang dulu dan adik2 aku datang kemudian… majlis konvokasion berlangsung pada pukul 9 pagi… tamat lebih kurang pukul 11 pagi…

Selepas majlis bersurai, sesi mengambil foto bermula lah… aku berterima kasih kat Eddy coz dier hadiah kan bunga konvo kat aku dan bersusah payah menjadi jurufoto konvo aku… byk gak lah gambar yang dier ambik.. semua lawa-lawa…

Tak lupa gak ngan member aku Mac n Ejay yang ada gak datang time tu… walaupun masing-masing datang pada hari yang berlainan… hehehe sebenar nyer fotoshot wat 2 sesi… hahaha lihat lah gambar kat bawah tu… macam2 gaya ada… hehehe

No comments: