Monday, June 14, 2010

3 Hari Kat Felda Jengka 2, Pahang

AArrrrgghhh~~~ huh huh huh~~ semangat nak kerja ni lambat lagi rupa nya nak naik erk? tak tau lah kenapa kan... kena mandrem ngan org tua kat opis ni kot~ Mandrem malas dia bagi kat aku.. huhuh ermm... dengan keadaan yang membosankan dan ada sedikit masa terluang ni... aku gigih kan diri untuk post kan entrie yang terbaru... Semalam aku baru jer balik dari Felda Jengka, Pahang... ada nyer kenduri kawen member satu batch ngan aku kat Pusat Sukan, Universiti Malaya... Nurul Anuar bin Md Yusoff.

Hari Jumaat aku dah mula ke sana.. Tolong skit-skit~ ambik gambar sikit-sikit sambil belajar macam mana cara nak ambik gambar yang betul... heheheada gak lah try macam2 gaya... tapi yang dapat macam menarik beberapa jer... :D tu pun aku dah edit guna photoshop~ hehehe


Semoga pasangan ini bahagia sehingga ke anak cucu~

No comments: