Thursday, June 10, 2010

~Kenduri Kawen Member ku~

Malam macam ni aku tak tdo lagi kan... duk melayari internet dan mengedit layout blog ni... tak sedar plak yang jam dah dekat kot 12pagi...

Esok program nak ke Jengka, Pahang... member wat kernduri kawen dia.. dalam masal yang sama.. member aku ni beripar ngan BOSS aku... tu yang sekali arung ke Jengka, Pahang esok... 3 hari gak lah kat sana... Jumaat ni sampai hari Ahad ni...

member aku ni sama batch ngan aku dulu... intake yang sama... sport sains.. tapi kami dah tak sama kelas bila masing-masing ambik Major yang berlainan... Dia ambik Major Penggurusan Sukan, aku plak Major Sains Kejurulatihan Sukan. So, masa kelas pun tak sama lah...

Di pendekan citer... dia pun kawen... tu yang BOSS aku ajak ke jengka tu... sambil2 tu... jadi Fotografer dia... untuk 3 hari... dah lah aku ni bukan nya pro sgt ambik gambar ni... ni pun dah 2 kali aku jadi fotografer untuk kenduri kawen... :D...

saja jer kan... rezeki masuk... sambil2 mengasah bakat aku kat sana nanti... hehehe

Barang2 pun dah kemas untuk esk... dan aku dah mula ngantuk plak ni... hehehe maklumlah... pagi tadi kerja sampai kol 10 mlm ni tadi...

Jadi... kalau nak tgk hasil fotografi aku untuk kenduri kawen... korang tunggu post setrus nya ya... alah.. macam tak biasa plak korang kan... ala2 citer bersiri gitueeww~~ hehehe tunggu jer lah sambungan nya... :Pa

No comments: