Tuesday, June 8, 2010

FINAL COVER 4 INTERNATIONAL & IFNGO BUREAU REPORT

sekian lama aku dah tak buat blog ni... boring plak pembaca asyik baca post yang sama jer... then chatting2 tanya kabar... tapi aku tak jawap.. mintak maap kawan2.... bz sikit lah...

so, skrg ni aku bz plak ngan buku laporan untuk Biro Antarabangsa & IFNGO ni...
dah berbulan-bulan nak cate buku laporan ni.. tapi masih ditangguhkan sebab ada benda yang tak settle lagi..
memang byk gak lah kerja nak buat... nak edit isi kandungan, page numbering... susun kertas kerja penceramah2... byk lagi lah... sampai sekarang... ada 2 kertas lagi tak cukup nak masuk kan kat dalam buku ni...
aku dah pun email kat Philippine minta kertas pembentangan diorg... cuma tunggu diorg hanrat soft copy jer kat aku... harap diorg hantar dengan kadar segera...

so, ni cover yang aku dah design... ala2 nak masuk hutan jer cover ni... maklum lah conference ni buat kat Kuching, Sarawak kan... so kena lah ikut tema hutan nyer... hehehe

ni lah cover buku yang nak di ceta.. dah byk kali edit ni... heheh :D ok lah... kalau ada perkembangan lagi... aku post kan kat sini ya... enjoy guys~~ :D

No comments: