Wednesday, June 9, 2010

Hasil Photografi Aku~ Part 1

Jadi, semua org dah tgk kanpost2 lepas aku... semua nak tunggu post baru dari aku.. kali ni aku nak post benda kegemaran aku plak... apa yang aku suka buat kalau ada kelapangan masa... masa belibur aku... hehehe
Kira minat aku lah jugak kan... semua org ada minat masing2 kan... ada yang suka baca buku.. ada yang suka dgr music... ada yang suka surfing internet.. ada yang suke tgk citer bluee... oppss... :D ada yang suka intai org... macam-macam lagi lah minat.
Tapi minat aku kat photografi makin menebal plak... tak tau lah kenapa kan... hehehe suke tgk org ambik gambar kot... ada gaya... nampak cool... :P (JANGAN MARAH) dah byk jugak lah aku invest kat camera aku ni... harga nya tak perlu kot nak bg tau... hehehe biasa2 jer harga nya... :D
So, Tahun 2008 mula lah aku berjinak2 ngan photografi ni... tapi tak lah bagai nak rak minat nya kan... gitu2 jer... tapi bila dah lama2 aku tgk gambar org kat web... semua lawa2... membakar plak semangat aku nak berjinak-jinak ngan photografi ni... macam burung berpati.. bila dekat ia terbang... wah~~ kalau burung sendiri? di pegang apa yang terjadi?? hahahaha (sori gurau2 jer...)
Aku beli lah sebuah camera DSLR ni.. D60 jer... lepas setahun lebih.. aku mula lah beli kelengkapan (tapi tak lengkap lagi)


Lens Tamron 18-200mm AF dan SD 600 flashlight

ni lah assesori camera aku... ada lagi yang aku nak beli untuk melengkapkannya.. hehee
so, hasil photografi nanti aku psot kan... tunggu post yang kedua ya... hehehe

kali ni tak byk type dah... nanti korang pun bosan... aku jugak yang kena edit bagi pendek.. heheh :D

selamat membaca~

3 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

Ohooo padan le gambor² meletop ;p
Meh amik pic Pojie plak meh!

Love,
PojiePooh Abdullah

WeSzLy said...

hehehe... bleh jer... poji leh jadi model nanti... :D

i.r.k.u.y.s said...

huhu...tak saabar nk sambar sejibik DSLR nih...xsenang duduk tgk org len bleh berphotografi..heheh
xpew2..tggu..nnt leh sama2 buat photoshoot...